Aktuelt

Showcase

SÅ VIKTIG ER UTENDØRSREKLAME FOR KAMPANJEN DIN

Som følge av kraftig befolkningsvekst og en medieverden i stadig utvikling hvor flere og flere medier sliter med å trenge gjennom støyen, har utendørsmediet noen klare suksessfaktorer som har påvirket fremgangen den siste tiden. I denne artikkelen kan du lese om fem av disse suksessfaktorene.

Les mer
Aktuelt / Flyplass

Så effektiv er flyplassreklamen

Hele 42 prosent av respondentene i en nylig Nielsen-undersøkelse utførte en handling – som å oppsøke annonsørens butikk eller nettside – etter å ha sett reklame på flyplass. 19 prosent kjøpte et produkt eller tjeneste.

Les mer
Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar

Vi er en VI-bedrift!

605.000 personer i Norge har en funksjonshemning. Stiftelsen VI, et initiativ fra Kjell Inge Røkke og Aker, skal jobbe for å gi alle disse like muligheter til et fullverdig liv.

Les mer
Aktuelt / Innsikt

Hvordan få de unges oppmerksomhet?

Du må være på rett sted til rett tid med riktig budskap, dersom du vil nå de mellom 15 og 39. Det går frem av rapporten «Unges forhold til OOH», nylig utført av Opinion for Clear Channel. Tilpasning og relevans er blant de fremste forventningene unge i dag har til utendørsreklame.

Les mer
Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar

Årets vinner av 1 million i utendørsreklame

For fjerde året på rad deler Clear Channel Norge ut en million i utendørsreklame til en veldedig organisasjon. Med dette ønsker vi å gi en organisasjon som vanligvis ikke har mulighet til å benytte seg av utendørs som kanal med å nå ut via våre flater.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Clear Channel satser videre med nyrekrutteringer

Hans Petter Terning rekrutteres som Country Manager for Clear Channel Norge. Rekrutteringen skjer i kombinasjon med den store digitale utbygningen som pågår og ytterligere strategiske nyrekrutteringer i salgsorganisasjonen.

Les mer
Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar

CLEAR CHANNEL GIR BORT REKLAMEPLASS FOR 1 MILLION KR TIL JUL

De tre siste årene har Clear Channel gitt bort reklameplass til en verdi av 1 million kroner til en veldedig organisasjon i julegave. I år har vi lyst til å gjøre det samme igjen og oppfordrer med dette frivillige organisasjoner til å søke om støtten.

Les mer
Aktuelt / Innsikt

7 tips for økt kampanjeeffekt

Slik blir du lagt merke til i bybildet. De mest effektive utendørskampanjene fanger essensen av et budskap med et klart uttrykk. Store formater og premiumplasseringer alene er derfor ikke nok for å oppnå ønsket oppmerksomhet og effekt.

Les mer
Aktuelt / Digitalt

Rom for nytenking blant annonsører

Digital utendørsreklame (DOOH) slår tre fluer i ett smekk. For ti år siden etablerte Clear Channel de første digitale flatene i Norge, og i dag kan merkevarer velge premiumlokasjoner over hele landet. Sammenlignet med andre land i Europa har Norge en fantastisk digital utendørsdekning på kjøpesentre, togstasjoner, metrostasjoner og flyplasser.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no