Aktuelt

Showcase

Inspirasjonsgalleri

Under ser du noen av våre siste Create kampanjer. Ta kontakt om du vil snakke om kreative muligheter for din neste utendørskampanje.

Les mer
Aktuelt

Dette kjennetegner en vellykket kampanje

Clear Channel og Penetrace har gjennomført tidenes største undersøkelse rundt norske utendørskampanjer. 132 kampanjer er analysert. 60.000 intervjuer er gjennomført. Nå er resultatene klare.

Les mer
Aktuelt

Kom i form med Clear Channel

«Utendørs året rundt» er et treningstilbud som passer for alle våre kunder og partnere. I vinter hadde vi en rekke treninger på langrenn, med mål om å gjennomføre Holmenkollmarsjen. Nå drar vi i gang treninger for å forberede oss på Oslos Bratteste. Det er et løp som alle kan klare, men hvilket mål setter du for deg selv?

Les mer
Aktuelt

Henriette Zeuchner appointed new CEO for Clear Channel Scandinavia

Clear Channel International appoints Henriette Zeuchner as new CEO for its Scandinavian operations and member of the European Executive Committee team. Henriette has more than 20 years of experience in leading positions within the media and telco industry and most recently came from the role as CEO at Discovery Networks Sweden. She will begin her new role on September 16, 2019.

Les mer
Aktuelt

Nye tall fra Kollektivtrafikken: Målgruppen alle vil nå!

Rekordmange reiser kollektivt. Totalt var det 387 millioner påstigninger i Oslo og Akershus i 2018. Dette er en økning på hele 16 millioner påstigninger i forhold til året før. Aldri før har du truffet så mange reisende gjennom Clear Channels flater. I tillegg er den unge målgruppen sterkt representert blant reisende i Oslo.

Les mer
Showcase

ROM FOR NYTENKING BLANT ANNONSØRER

For ti år siden etablerte Clear Channel de første digitale flatene i Norge, og i dag kan merkevarer velge premiumlokasjoner over hele landet. Sammenlignet med andre land i Europa har Norge en fantastisk digital utendørsdekning på kjøpesentre, togstasjoner, metrostasjoner og flyplasser.

Les mer
Showcase

HVORDAN FÅ DE UNGES OPPMERKSOMHET?

Du må være på rett sted til rett tid med riktig budskap, dersom du vil nå de mellom 15 og 39. Det går frem av rapporten «Unges forhold til OOH», nylig utført av Opinion for Clear Channel. Tilpasning og relevans er blant de fremste forventningene unge i dag har til utendørsreklame.

Les mer

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no