Aktuelt

Aktuelt / Create, Nyheter

Ikea + Vipps = utendørssuksess

28/6-22
For å fortelle publikum at det nå er mulig å betale med vipps på IKEA.no, bygget Clear Channel om flere flater til pop up-butikker. Fire steder i byen ble statiske flater bygget om til interaktive selvbetjenings-butikker. Produktene som var til salgs, var strategisk plassert med tanke på hva forbipasserende kunne ha av behov.

Les mer
Aktuelt / Flyplass, Innsikt og Nyheter

8 av 10 legger merke til flyplassreklamen

22/6-22
De aller fleste av oss legger merke til reklamen som henger rundt på flyplassen når vi er ute og reiser, det viser en rykende fersk undersøkelse gjennomført av Opinion på vegne av Clear Channel.

Les mer
Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar

Pride 365 dager i året

16/6-22
I juni setter vi ekstra trykk på Pride i våre kanaler, men for Clear Channel er mangfoldsarbeidet en del av vår kultur hver dag, alle dager.

Les mer
Aktuelt / Create, Nyheter

Naken på gaten

23/05-22
Discovery ønsket å øke kjennskapen til Naked Attraction i Norge. Det resulterte i en ombygget Clear Channel-flate der folk på gaten fikk prøve seg som deltagere.

Les mer
Aktuelt / Digitalt, Innsikt og Kampanje-effekt

Kvinner er blitt mer positive til KIWI

18/05-22
KIWI traff knallsterkt med sin siste kampanje, som oppnådde hele 70 prosent oppmerksomhet på OOH. KIWI traff helt klart en nerve, sier salgssjef i Clear Channel, Martine Westvik.

Les mer
Aktuelt / Bysykler, Nyheter

Nå er bysykkel-sesongen her

01/04-22
Endelig varmer vårsolen, asfalten begynner å tørke og bysykkelstativene fylles igjen med sykler. Stadig flere bedrifter kjøper abonnement på bysykkel til sine ansatte. Kanskje det er noe for din bedrift?

Les mer
Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar

Pride X Clear Channel

30/03-22
Clear Channel er nå partner med Pride Oslo. Sammen skal vi løfte frem og spre Prides viktige budskap til millioner av mennesker rundt om i Norge.

Les mer
Aktuelt / Samfunnsansvar

Ongoing efforts regarding the war in Ukraine

3/3-22
We are proud to be able to offer Scandinavia’s largest platform for brands that want to reach out and engage people in places where they live, travel and move on a daily basis. But we are not content with that. With great opportunities to reach out, we also have a responsibility to make a difference, and therefore we have a clear vision that our presence in the cities shall contribute to nicer, more dynamic and sustainable environments. Right now we use our platform to show our support to the Ukrainian people by donating media space to humanitarian aid organizations that work hard as a result of the invasion in Ukraine.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no