Aktuelt

Aktuelt / Innsikt

65 PROSENT AV UNGE AGERER NÅR DE SER UTENDØRSREKLAME

Unge mennesker bruker mer tid utendørs, har høyere oppmerksomhet og agerer oftere på utendørskampanjer enn resten av befolkningen i sin helhet. Det viser undersøkelsen Out-of-home Consumer Survey*, der 65 prosent av den unge målgruppen oppgir å ha agert etter å ha sett en utendørsreklame den siste uken.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Stabile trafikktall

2020-10-26
Trafikken i gatemiljøene, på kjøpesentrene og i kollektivtransporten holder seg stabilt. Selv om bybildet har vært preget av situasjonen de siste månedene, er trafikken på de fleste av Clear Channel sine arenaer normalisert.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Clear Channel lanserer POP Classic, Proof of Posting

Clear Channel vil alltid at du som kunde skal ha full oversikt over dine kampanjer. Derfor lanserer vi i uke 42 en ny versjon av POP, Proof of Posting, for vårt produkt Adshel. Flere av våre produkter kommer etter hvert til å bli inkludert i den nye POP-rapporten. POP for våre digitale produkter hvor du kan tracke din digitale kampanje finnes allerede og man vil nå få tilgang til din adshel kampanje under samme innlogging.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Utrullingen av nye lehus er i full gang

Clear Channel leverer i tråd med reklamekontrakten til Sporveien 200 nye lehus og utrullingen er i full gang. Utrullingen startet i våres og man er over halvveis i byggeprosessen. De nye lehusene har sanntidsreisedata og mulighet for å lade mobilen.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Se kunst fra hele Norge i Oslo Sentrum

Fra og med mandag 15 juni kan Oslos befolkning og ferierende i Oslo oppleve verksgjengivelser av kunstverk med motiver fra hele Norge utendørs i Oslo sentrum. Aktiviteten er ett samarbeid mellom Nasjonalmuseet og Clear Channel som ønsker å gi muligheten for en reise i samlingen til Nasjonalmuseet i en annerledes sommer.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no