Aktuelt

Aktuelt

Gullkalven 2016

Clear Channel er i år igjen en av hovedsamarbeidspartnerne til Gullkalven. Norges største studentkonkurranse innenfor kreativ kommunikasjon. Konkurransen går ut på å skape noe nytt og er en enorm mulighet for studentene til å vise frem nettopp sine idéer for aktuelle arbeidsgivere og dermed et springbrett ut i arbeidslivet.

Les mer
Showcase

Løpende lansering av Johaug

Johaug lanserte kolleksjon med "board til board" treningsøkt før jul i 2015. Johaug jogget gjennom hovedstaden, hvor publikum på forhånd - via noen få boards i Oslo - var invitert til å møte opp og treffe idrettsstjernen. Ved å dele bilder av seansen på Instagram, kunne de vinne signerte jakker brukt av Therese den dagen.

Les mer
Showcase

Drøm om solen

Apollo ville minne vinterkalde nordmenn på at det er mulig å finne varmen igjen. De valgte å dekke hele Nationaltheatret stasjon med bilder av sommer & sol i Hellas for å friste til reisebestilling. MAKE, kreativ avdeling i Clear Channel, Bistod Apollo med utforming av kampanjen på Nationaltheatret stasjon.

Les mer
Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar

Fikk reklameplass for 1 million

I desember annonserte Clear Channel at vi ville gi bort reklameplass til en verdi av 1 million kroner til en veldedig organisasjon i julegave. Vi mottok mange gode søknader og kåret Stiftelsen Organdonasjon som vinner. Organisasjonen håper at en reklamekampanje med tittelen "Si det for å bli det!" bidrar til å snu trenden med flere pasienter på venteliste og færre donorer.

Les mer
Showcase

Earth Hour i Oslo med WWF

WWF ville skape oppmerksomhet om den årlige Earth Hour: De hadde en kampanje i Oslo som inkluderte å skape et kunstverk utenfor Stortinget utelukkende basert på twittermeldinger med hasthtag #Earth Hour, slik at utendørs og sosiale medier spilte sammen i en mediemiks som skapte mest mulig blest om dagen.

Les mer
Aktuelt

Hvorfor Markedsplass?

Markedsplass er et produkt som er helt unikt sammenlignet med de fleste andre annnonsekanaler som finnes.

Les mer
Showcase

TAKEOFF FOR FLYPLASS-ANNONSERING

En ny analyse fra Nielsen USA viser at nærmere 60% av reisende mener at annonsering på flyplass signaliserer produkter av høy kvalitet. Med andre ord bidrar kanalen i seg selv til å bygge merkevaren.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no