Aktuelt

Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar

Clear Channel åpner plattformen for Oslos lokale perler

2021-03-19
For å støtte små bedrifter som har blitt hardt rammet av koronapandemien åpner Clear Channel opp plattformen og gjør det mulig for osloborgere å løfte lokale perler som trenger hjelp i kampen for å overleve.

Les mer
Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar og Sosiale medier

Splay satte fokus på hvordan vi uttrykker oss digitalt i det offentlige rom

2021-03-10
8. mars valgte Splay å vise kommentarer kvinnelige youtubere har fått på over 400 digitale skjermer i hele landet. Influencer-byrået Splay ville sette søkelys på det de kaller en skremmende utvikling i sosiale medier, og kontaktet Clear Channel for å nå bredt ut i kanaler som når mange og vekker tiltro. Dennis Højland Nyegaard, Country Manager i Clear Channel Norge, sier at det var en selvfølge å bidra til kampanjen gjennom å låne ut skjermer til Splay.

Les mer
Aktuelt / Digitalt, Nyheter

Zara Larsson partners up with Clear Channel to reach young fans in Scandinavia

2021-03-05
We are beyond excited to share our powerful platform with the world-known superstar Zara Larsson, as she is releasing her new album Postergirl today the 5th of March! With outstanding exposure, all over Scandinavia, this campaign is coloring the streets, malls and metro stations reaching out to Zaras fans at premium sites in Norway, Sweden and Denmark.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Ett års gratis utendørsreklame for menneskets beste venn

2021-02-01
Etter et år preget av distanse og isolasjon – ikke minst for utsatte grupper i samfunnet – trakk Røde Kors-tilbudet «Besøksvenn med hund» og byrået McCann det lengste strået i Clear Channels reklamekonkurranse Lokale helter.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Leveransegaranti

Clear Channels leveransegaranti i koronatider innebærer at vi kompanserer for redusert trafikk på våre arenaer gjennom forsterkning av kampanjen. Vårt løfte er at du får kontaktene du har betalt for.

Les mer
Aktuelt / Innsikt

65 PROSENT AV UNGE AGERER NÅR DE SER UTENDØRSREKLAME

Unge mennesker bruker mer tid utendørs, har høyere oppmerksomhet og agerer oftere på utendørskampanjer enn resten av befolkningen i sin helhet. Det viser undersøkelsen Out-of-home Consumer Survey*, der 65 prosent av den unge målgruppen oppgir å ha agert etter å ha sett en utendørsreklame den siste uken.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no