nyrek.jpg
Aktuelt / Nyheter

Clear Channel satser videre med nyrekrutteringer

Hans Petter Terning rekrutteres som Country Manager for Clear Channel Norge. Rekrutteringen skjer i kombinasjon med den store digitale utbygningen som pågår og ytterligere strategiske nyrekrutteringer i salgsorganisasjonen.

Clear Channel er Norgesledende på utendørsreklame med en markedsandel på over 60%. I løp av høsten lanserte vi en ny fleksibel kjøpsplattform som tillater annonsørene å kjøpe og endre sine kampanjer helt fleksibelt. For å lede arbeidet med den digitale utvikling som markedsleder er Hans Petter Terning ansatt som Country Manager. Terning har lang erfaring fra mediebransjen som blant annet CEO i Scandinavia Online AS (SOL), CEO i Eniro Norge og COO i Eniro AB.

– Jeg synes Clear Channel har fantastiske produkter, både analoge og digitale, som vi kan dokumentere fungerer godt for våre kunder. Jeg kan med min digitale kompetanse bidra til at den videre satsningen på digitale produkter blir vellykket, sier Terning til Kampanje.

Som et ledd i den digitale satsningen forsterker man også salgsstaben med å rekruttere Benedikte Aamot (bakgrunn fra Schibsted) som salgssjef og Mari Frøshaug (bakgrunn fra JCDecaux) som Key Account Manager.

Vi er veldig stolte over de sterke profilene vi har rekruttert. Med disse på plass er vi sterkt rustet for en videre satsning på Clear Channels nasjonale tilbud, med et tydelig fokus på å videreutvikle den allerede påbegynte digitale satsningen, sier Fredrik Lamotte, Skandinavisk salgs og markedsdirektør for Clear Channel.

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no