Aktuelt

Aktuelt

Sommerlansering av Lokale Oslo

1/7-21
I mars lanserte vi initiativet Lokale Oslo, der oslofolk tipset om sine lokale favoritter i byen. Over 100 ulike lokale virksomheter fikk oppmerksomhet på skjermene våre i en tid hardt rammet av pandemien. I dag lanserer vi kampanjen i ny drakt på skjermene våre, til glede for både de lokale perlene, osloborgerne og besøkende.

Les mer
Aktuelt

Formidabel økning i flyplasstrafikken

1/7-21
Ferietid i kombinasjon med vaksinasjonsgraden og lettelsene i koronarestiksjonene medfører ikke uventet en formidabel økning i flyplasstrafikken på landets seks største flyplasser.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Lokale helter – Besøksvenn med hund

30/6-21
Ensomhet er for lengst etablert som «den moderne folkesykdommen». Etter mer enn 16 måneder koronapandemi, har den ikke blitt mindre utbredt. Tvert imot. Et suverent tiltak mot ensomhet er imidlertid kontakt med dyr. En organisasjon som har tatt denne problematikken på alvor, er Røde Kors. Deres tilbud Besøksvenn med hund vant i vinter konkurransen om ett års gratis reklame på Clear Channels digitale flater.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

HELP kreative med kunnskapsbyggende kampanje

2021-06-23
HELP Forsikring gikk kreativt ut når de ville nå ut til eksisterende og nye kunder. For å illustrere hvordan man kan fordele på en rettferdig måte, tok de hjelp av montre med glass, farget væske og pumper. Forbipasserende kunne se det fargede vannet fordeles i glassene, samtidig som de kunne høre et dikt bli lest opp. I byene og i kollektivtrafikken kunne folk se et dikt om rettferdighet og en QR-kode. I løpet av to uker ble QR-koden scannet nesten 3000 ganger.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Nytt webinarkonsept!

2021-04-23
I Clear Channel har vi mange spennende innsikter som vi gjerne deler. Vi har derfor tatt frem et nytt webinarkonsept. Fra tid til annen kommer vi til å sende korte, inspirerende webinar.

Les mer
Aktuelt

Apotek 1 valgte Clear Channels plattform i Trumf-lanseringen

2021-04-08
Apotek 1 ble i mars en del av Trumfsamarbeidet, og lanserte en landsomfattende kampanje for å få god rekkevidde på budskapet. Selskapet valgte Clear Channels plattform og i to uker kunne forbipasserende se kampanjen deres på adshels og i kjøpesentre over hele landet.

Les mer
Aktuelt

Rema 1000 lanserer nytt kommunikasjonskonsept med utendørsreklame

2021-04-01
I februar lanserte Rema 1000 et helt nytt kommunikasjonskonsept og startet en av årets største utendørskampanjer. Kampanjen kalles 1000 grunner og ble produsert av Try. I hele landet kan eksisterende og potensielle kunder se Rema 1000s nye slagord: «Det er 1000 gode grunner til å velge Rema 1000», som erstatter det tidligere slagordet «Det enkle er ofte det beste».

Les mer
Aktuelt

Enormt engasjement rundt Lokale Oslo

2021-03-26
En uke har gått siden Clear Channel lanserte initiativet Lokale Oslo, en utendørsguide for lokale perler. Responsen har vært enorm. Over 300 personer har benyttet anledningen til å tipse om lokale aktører som fortjener stor oppmerksomhet på digitale skjermer rundt i byen.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no