play-adshel-haugesund-2023-5-scaled.jpg

Programmatisk utendørsreklame

Ønsker du å øke fleksibiliteten og nøyaktigheten på din digitale utendørskampanje? Dette gjøres enkelt ved å kjøpe programmatisk. Vi har mer enn 700 digitale skjermer tilgjengelige for programmatiske kjøp over hele Norge, der merkevaren din kan nå sine målgrupper og skape impact.

Å handle programmatisk betyr at et automatisert kjøp gjøres mellom en kjøp- og en salgsplattform som er koblet til en annonsebørs. Dersom du ønsker å skreddersy kampanjeinnhold etter vær eller vise budskap i henhold til geografisk kontroll, er dette noe for merkevaren din.  Programmatisk handel utgjør stadig større andeler av de digitale utendørskjøpene (DOOH) og er et godt supplement til tradisjonelt bookede utendørskampanjer når du ønsker å øke tilstedeværelsen på utvalgte steder i henhold til spesifikke parametre.

For å gjennomføre programmatiske kjøp må du være koblet til en kjøpsplattform, DSP (Demand Side Platform), som er integrert med en salgsplattform; SPP (Supply Side Platform). Resultatene av kampanjen kan enkelt måles.

Materialspesifikasjoner

Vi tilbyr programmatiske kjøp på tre typer digitale skilt i Norge: Play Adshel, Play Billboard og Play Spectacular.

Play Adshel er store skilt som finnes både som frittstående og vegghengte skilt. Play Billboard er enda større reklameflater i sentrumsmiljø, og Play Spectacular er vårt største format, plassert i travle miljøer i byen.

Når du designer materiell til en programmatisk kampanje, tar du utgangspunkt i materialspesifikasjonene for de ulike formatene:

Kontakt

Vil du vite mer om hvordan du kan styrke merkevaren din med en programmatisk utendørskampanje? Ta kontakt i dag, så hjelper vi deg.

Bjørn Erik Broady Aasebø

Head of Commercial

Lars Bruto

Customer Success Manager

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no