Aktuelt

Aktuelt / Nyheter

Henriette Zeuchner appointed new CEO for Clear Channel Scandinavia

Clear Channel International appoints Henriette Zeuchner as new CEO for its Scandinavian operations and member of the European Executive Committee team. Henriette has more than 20 years of experience in leading positions within the media and telco industry and most recently came from the role as CEO at Discovery Networks Sweden. She will begin her new role on September 16, 2019.

Les mer
Aktuelt / Innsikt, Nyheter

Nye tall fra Kollektivtrafikken: Målgruppen alle vil nå!

Rekordmange reiser kollektivt. Totalt var det 387 millioner påstigninger i Oslo og Akershus i 2018. Dette er en økning på hele 16 millioner påstigninger i forhold til året før. Aldri før har du truffet så mange reisende gjennom Clear Channels flater. I tillegg er den unge målgruppen sterkt representert blant reisende i Oslo.

Les mer
Showcase

ROM FOR NYTENKING BLANT ANNONSØRER

For ti år siden etablerte Clear Channel de første digitale flatene i Norge, og i dag kan merkevarer velge premiumlokasjoner over hele landet. Sammenlignet med andre land i Europa har Norge en fantastisk digital utendørsdekning på kjøpesentre, togstasjoner, metrostasjoner og flyplasser.

Les mer
Showcase

HVORDAN FÅ DE UNGES OPPMERKSOMHET?

Du må være på rett sted til rett tid med riktig budskap, dersom du vil nå de mellom 15 og 39. Det går frem av rapporten «Unges forhold til OOH», nylig utført av Opinion for Clear Channel. Tilpasning og relevans er blant de fremste forventningene unge i dag har til utendørsreklame.

Les mer
Showcase

SÅ VIKTIG ER UTENDØRSREKLAME FOR KAMPANJEN DIN

Som følge av kraftig befolkningsvekst og en medieverden i stadig utvikling hvor flere og flere medier sliter med å trenge gjennom støyen, har utendørsmediet noen klare suksessfaktorer som har påvirket fremgangen den siste tiden. I denne artikkelen kan du lese om fem av disse suksessfaktorene.

Les mer
Aktuelt / Innsikt, Nyheter

Så effektiv er flyplassreklamen

Hele 42 prosent av respondentene i en nylig Nielsen-undersøkelse utførte en handling – som å oppsøke annonsørens butikk eller nettside – etter å ha sett reklame på flyplass. 19 prosent kjøpte et produkt eller tjeneste.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Vi er en VI-bedrift!

605.000 personer i Norge har en funksjonshemning. Stiftelsen VI, et initiativ fra Kjell Inge Røkke og Aker, skal jobbe for å gi alle disse like muligheter til et fullverdig liv.

Les mer
Aktuelt / Innsikt

Hvordan få de unges oppmerksomhet?

Du må være på rett sted til rett tid med riktig budskap, dersom du vil nå de mellom 15 og 39. Det går frem av rapporten «Unges forhold til OOH», nylig utført av Opinion for Clear Channel. Tilpasning og relevans er blant de fremste forventningene unge i dag har til utendørsreklame.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Årets vinner av 1 million i utendørsreklame

For fjerde året på rad deler Clear Channel Norge ut en million i utendørsreklame til en veldedig organisasjon. Med dette ønsker vi å gi en organisasjon som vanligvis ikke har mulighet til å benytte seg av utendørs som kanal med å nå ut via våre flater.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Clear Channel satser videre med nyrekrutteringer

Hans Petter Terning rekrutteres som Country Manager for Clear Channel Norge. Rekrutteringen skjer i kombinasjon med den store digitale utbygningen som pågår og ytterligere strategiske nyrekrutteringer i salgsorganisasjonen.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no