Aktuelt

Aktuelt

Stiftelsen Organdonasjon fikk reklameplass for 1 million

I desember annonserte Clear Channel at vi ville gi bort reklameplass til en verdi av 1 million kroner til en veldedig organisasjon i julegave. Vi mottok mange gode søknader og kåret Stiftelsen Organdonasjon som vinner. I sommer ruller andre del av kampanjen ut.

Les mer
Aktuelt

Bil på Brygga 26-28. august

I august blir det stort show hvor en rekke bilmerker samles på Aker Brygge. Publikum får oppleve Tesla, Land Rover/Range Rover, Jaguar, Fiat, Citroen, Peugeot, DS, Ford, AUTOXO, Hyundai, Porsche og KIA på brygga. Messen er nær utsolgt, og alle aktørene har svært spennende planer for dagene.

Les mer
Showcase

Bertel O. Steen satser på kjøpesenter

Bilforhandleren lette etter nye veier for å nå frem til potensielle kunder og testet Markedsplass på kjøpesenter som ny arena for sitt salgs- og markedsarbeid. Det ga så godt resultat at de har signert en årsavtale med Clear Channel på gjennomføring av eventer på Sandvika Storsenter.

Les mer
Aktuelt

Takeoff for flyplass-annonsering

En ny analyse fra Nielsen USA viser at nærmere 60% av reisende mener at annonsering på flyplass signaliserer produkter av høy kvalitet. Med andre ord bidrar kanalen i seg selv til å bygge merkevaren.

Les mer
Aktuelt

Målgruppe: Pendleren

Tall for 2015 viser at det var 341 millioner reiser med kollektivtransport i fjor i Oslo og Akershus. Vi har tatt en nærmere titt på denne gruppen mennesker - pendlerne - for å undersøke hva de har til felles. Ta en titt på infografikken.

Les mer
Aktuelt

Takeoff for flyplass-annonsering

En ny analyse fra Nielsen USA viser at nærmere 60% av reisende mener at annonsering på flyplass signaliserer produkter av høy kvalitet. Med andre ord bidrar kanalen i seg selv til å bygge merkevaren.

Les mer
Showcase

Legetime på holdeplassen

Public Health England, en del av Englands offentlige helsevesen, lanserte i april en stor nasjonal kampanje for å styrke folkehelsen. På digitale boards på bussholdeplasser rundt om i landet, ble publikum oppfordret til å ta en helsesjekk.

Les mer
Aktuelt

Ny brukerundersøkelse fra OSL

Epinion utførte i mars 2016 en større brukerundersøkelse på Oslo Lufthavn, på vegne av Clear Channel. Den ga interessant innsikt i passasjerers adferd og preferanser.

Les mer
Aktuelt

Nye bysykler i Oslo

Nå er det endelig sommer og sykkelsesong - og i år med flunkende nye bysykler i Oslo. Startskuddet gikk allerede i april, og antallet av sykler og hentepunkter utvides løpende. Clear Channel står for bysykkel-tilbudet i Oslo, Trondheim og Drammen. GOD TUR !

Les mer
Showcase

Volvo lanserte nye biler med brask & bram

Installasjonen stod på Aker Brygge i april og var en del av en Europa-turné, med Oslo som første destinasjon. En slik type annonsering, med produktet vi i Clear Channel kaller Markedsplass, fikk Volvo Cars direkte kontakt med publikum og benyttet til fulle det kreative spillerommet som er mulig på Aker Brygge.

Les mer

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no