03/11-21
For Porsche ble Oslo Lufthavn et naturlig sted å være for å treffe den rette kjøpergruppen da de skulle lansere den nye Taycan Cross Turismo. Formålet var å skape oppmerksomhet, interesse og aktivering.
2/3-21
Avisa Oslo sin lansering rundt nyttår er et perfekt eksempel på hvordan man kan bruke Clear Channel sin produktmiks på en måte som skaper resultater. Med digitale flater på kjøpesentre, i kollektivtransporten samt adshel og impact flater på utsiden av busser og trikker, utgjorde denne kombinasjonen en effekt som leverte resultater langt over snittet på post kampanjetesten.
29/9-21
Oda (tidligere Kolonial) har hatt en imponerende utvikling siden selskapet ble startet i 2013. Helt siden starten har de jobbet aktivt med utendørsreklame med Clear Channel.
18/10-21
Norge har gjenåpnet, og menneskene strømmer tilbake til gatene, på kollektivtransporten og på flyplassene. For å møte tilstrømmingen fra annonsørene, styrker Clear Channel nå salgsteamene.
5/10-21
Rekkevidde er viktig ved merkevarebygging. I Oslo kan man nå 97% av byens befolkning i løpet av en uke gjennom våre kanaler. Polestar er et eksempel på en kunde som gikk ut bredt og benyttet seg av mange ulike format da de skulle lansere sin nye bil Polestar 2.
1/10-21
Onsdag 29. september gikk vårt årlige høstarrangement av stabelen. Det var god stemning blant gjestene, som fikk faglig påfyll – både i form av innsikt og inspirasjon.
17/8-21
Clear Channel Scandinavia og København lufthavn inngår et eksklusivt samarbeid om reklamerettighetene på flyplassen fra 2022 til 2026. Dermed fortsetter reisen for Clear Channel Scandinavia i en svært positiv retning.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Learn more about our privacy policy and cookies and how to refuse them here.OkRefuse third party non functional cookies.Privacy policy and cookies.