Aktuelt

Aktuelt

Hvordan få de unges oppmerksomhet?

Du må være på rett sted til rett tid med riktig budskap, dersom du vil nå de mellom 15 og 39. Det går frem av rapporten «Unges forhold til OOH», nylig utført av Opinion for Clear Channel. Tilpasning og relevans er blant de fremste forventningene unge i dag har til utendørsreklame.

Les mer
Aktuelt

Årets vinner av 1 million i utendørsreklame

For fjerde året på rad deler Clear Channel Norge ut en million i utendørsreklame til en veldedig organisasjon. Med dette ønsker vi å gi en organisasjon som vanligvis ikke har mulighet til å benytte seg av utendørs som kanal med å nå ut via våre flater.

Les mer
Aktuelt

Clear Channel satser videre med nyrekrutteringer

Hans Petter Terning rekrutteres som Country Manager for Clear Channel Norge. Rekrutteringen skjer i kombinasjon med den store digitale utbygningen som pågår og ytterligere strategiske nyrekrutteringer i salgsorganisasjonen.

Les mer
Aktuelt

7 tips for økt kampanjeeffekt

Slik blir du lagt merke til i bybildet. De mest effektive utendørskampanjene fanger essensen av et budskap med et klart uttrykk. Store formater og premiumplasseringer alene er derfor ikke nok for å oppnå ønsket oppmerksomhet og effekt.

Les mer
Aktuelt

Rom for nytenking blant annonsører

Digital utendørsreklame (DOOH) slår tre fluer i ett smekk. For ti år siden etablerte Clear Channel de første digitale flatene i Norge, og i dag kan merkevarer velge premiumlokasjoner over hele landet. Sammenlignet med andre land i Europa har Norge en fantastisk digital utendørsdekning på kjøpesentre, togstasjoner, metrostasjoner og flyplasser.

Les mer
Aktuelt

Så viktig er utendørsreklame for kampanjen din

Utendørsreklame er det massemediet som har hatt størst vekst det siste året. Som følge av kraftig befolkningsvekst og en medieverden i stadig utvikling hvor flere og flere medier sliter med å trenge gjennom støyen, har utendørsmediet noen klare suksessfaktorer som har påvirket fremgangen den siste tiden. I denne artikkelen kan du lese om fem av disse suksessfaktorene.

Les mer
Aktuelt

Slik påvirker utendørsreklame merkevaren din

Posttester fra 2017 og 2018 viser klare merkevareløft ved bruk av utendørs. Utendørs er det mediet som mest kostnadseffektivt leverer best og raskest rekkevidde. Mediet er dessuten spesielt sterkt på rekkevidde for aldersgruppen 18 til 30 år, en aldersgruppe som andre medier har utfordringer med å nå.

Les mer
Aktuelt / Stilling ledig

Jobbe i Clear Channel?

Her finner du alle våre stillingsutlysninger. Vi er alltid interessert i å komme i kontakt med dyktige mennesker med engasjement og stå på-vilje.

Les mer

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no