Aktuelt

Aktuelt / Digitalt, Ny teknologi og Nyheter

Åpner nye muligheter for utendørsreklame

8/12-21
Ad Layer, en plattform for kreativ administrasjon for online kampanjer, åpner nå opp enda en ny dimensjon for digital utendørsreklame der kampanjer kan oppdateres fortløpende og enklere. – Dette gir annonsørene enorme muligheter, sier Dennis Højland Nyegaard, Country Manager i Clear Channel.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Vi har årets beste medieselger

5/11-21
Torsdag ettermiddag gikk Martine Westvik, Major Client Manager i Clear Channel, av med den ærefulle prisen «Årets beste medieselger».

Les mer
Aktuelt / Flyplass, Innsikt og Kampanje-effekt og Markedsplass

Porsche med enda en vellykket lansering på Oslo lufthavn

03/11-21
For Porsche ble Oslo Lufthavn et naturlig sted å være for å treffe den rette kjøpergruppen da de skulle lansere den nye Taycan Cross Turismo. Formålet var å skape oppmerksomhet, interesse og aktivering.

Les mer
Aktuelt / Innsikt, Kampanje-effekt og Merkevarebygging og Nyheter

Knallsterke resultater for Avisa Oslo

2/3-21
Avisa Oslo sin lansering rundt nyttår er et perfekt eksempel på hvordan man kan bruke Clear Channel sin produktmiks på en måte som skaper resultater. Med digitale flater på kjøpesentre, i kollektivtransporten samt adshel og impact flater på utsiden av busser og trikker, utgjorde denne kombinasjonen en effekt som leverte resultater langt over snittet på post kampanjetesten.

Les mer
Aktuelt / Kampanje-effekt, Mediemiks og Merkevarebygging og Nyheter

Odas merkevarebygging med Clear Channel

29/9-21
Oda (tidligere Kolonial) har hatt en imponerende utvikling siden selskapet ble startet i 2013. Helt siden starten har de jobbet aktivt med utendørsreklame med Clear Channel.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Clear Channel styrker salgsteamene

18/10-21
Norge har gjenåpnet, og menneskene strømmer tilbake til gatene, på kollektivtransporten og på flyplassene. For å møte tilstrømmingen fra annonsørene, styrker Clear Channel nå salgsteamene.

Les mer
Aktuelt / Create, Markedsplass og Nyheter

Dior pop-up på Jernbanetorget

12/10-21
Dior gikk for en kreativ løsning da de skulle lansere sin nye Miss Dior Eau De Parfum, og fikk hjelp av Clear Channel.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no