Aktuelt

Aktuelt

Ny brukerundersøkelse fra OSL

Epinion utførte i mars 2016 en større brukerundersøkelse på Oslo Lufthavn, på vegne av Clear Channel. Den ga interessant innsikt i passasjerers adferd og preferanser.

Les mer
Aktuelt

Nye bysykler i Oslo

Nå er det endelig sommer og sykkelsesong - og i år med flunkende nye bysykler i Oslo. Startskuddet gikk allerede i april, og antallet av sykler og hentepunkter utvides løpende. Clear Channel står for bysykkel-tilbudet i Oslo, Trondheim og Drammen. GOD TUR !

Les mer
Showcase

Volvo lanserte nye biler med brask & bram

Installasjonen stod på Aker Brygge i april og var en del av en Europa-turné, med Oslo som første destinasjon. En slik type annonsering, med produktet vi i Clear Channel kaller Markedsplass, fikk Volvo Cars direkte kontakt med publikum og benyttet til fulle det kreative spillerommet som er mulig på Aker Brygge.

Les mer
Aktuelt

Hva er utendørsreklame – egentlig?

Utendørs er én av de eldste annonseringsformene vi har. Men gammel betyr på ingen måte ikke gammeldags! Utendørs er heller ikke bare utendørs - det er i høyeste grad innendørs, på for eksempel kjøpesentre og flyplasser. Og, de digitale mulighetene er grenseløse!

Les mer
Aktuelt

Effektstudier med Nielsen

Nielsen-tester gir klar indikasjon - utendørsreklame har salgsutløsende effekt. Vi gjennomfører jevnlig tester med kunder for å dokumentere effekten av utendørs-annonsering. Studiene viser at Adshel-annonsering i nærheten av butikk kan gi signifikant økning av omsetningen.

Les mer
Aktuelt

Mediedøgnet

Her er en infografikk fra våre danske Clear Channel-kolleger. Den er basert på undersøkelser omkring befolkningens medievaner. Publikum eksponeres for utendørsreklane hver eneste dag, og våre flater er der hvor folk befinner seg - om de reiser til og fra jobb, handler, når de ferdes i bymiljøet eller er på flyreise. Utendørs forsterker også kampanjer i andre medier ved å gi høy dekning og frekvens på tidspunkter hvor det normalt ellers er et lavt medieforbruk.

Les mer
Aktuelt

Målgruppe: Generasjon Y

Her er en infografikk fra våre svenske Clear Channel-kolleger, som viser karakteristika ved den såkalte Generasjon Y. Vi tror at det er mange elementer fra studien i Sverige som er overførbare til norske forhold. Se hele infografikken nedenfor.

Les mer
Aktuelt

Målgruppe: Fashionistaen

Her er en infografikk fra våre svenske Clear Channel-kolleger, som viser karakteristika ved den såkalte Fashionistaen. Vi tror at det er mange elementer fra studien i Sverige som er overførbare til norske forhold. Se hele infografikken nedenfor.

Les mer
Showcase

United States of Oslo

En regnfull novemberdag i 2015 tok Norwegian tok over Nationaltheatret T-banestasjon på tirsdag og skapte liv og røre med et mini-New York midt i Oslo. Alt ned til minste detalj var ivaretatt; kjente gatemusikanter og Naked Cowboy var fløyet inn fra Times Square, gospelkor sang, pretzels ble servert, og selv kumlokkene var byttet ut med originale kumlokk fra the Big Apple.

Les mer

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no