8/2-22
Clear Channel lanserer i disse dager Europas største digitale kube "The Fame" på Oslo Lufthavn. Kuben består av fire digitale skjermer som hver utgjør 14 kvm, og til sammen hele 56 kvm. Dette gir annonsørene enormt stor synlighet på premium flater.
7/2-22
Fra 7. til 21. februar 2022 vises kunstverket Aids is Good, Business for Some (2011/2022) av kunstnerduoen Elmgreen & Dragset på Clear Channels digitale plattformer i hele Norge. Prosjektet er et samarbeid mellom Henie Onstad Kunstsenter og Clear Channel, og er støttet av Fritt Ord.
5/1-22
Det siste året har vi sett en stor etterspørsel etter kreative kampanjer på våre flater, ikke bare i Norge, men i hele Europa. La deg inspirere av en rekke casefilmer fra Europa over og noen utvalgte fra Norge og Sverige under.
8/12-21
Ad Layer, en plattform for kreativ administrasjon for online kampanjer, åpner nå opp enda en ny dimensjon for digital utendørsreklame der kampanjer kan oppdateres fortløpende og enklere. – Dette gir annonsørene enorme muligheter, sier Dennis Højland Nyegaard, Country Manager i Clear Channel.
13/12-21
Ingen kjøper flere elbiler enn nordmenn. Likevel er det en bransje som er knallhard å få innpass i. Les hvordan HONGQI E-HS9 lykkes med akkurat dette.
30/11-21
Sporveien Media forlenger samarbeidsavtalen med Clear Channel til utgangen av 2023. Avtalen innebærer at Clear Channel vil fortsette å forvalte reklameflater knyttet til kollektivtrafikken i Oslo og deler av Viken.
03/11-21
For Porsche ble Oslo Lufthavn et naturlig sted å være for å treffe den rette kjøpergruppen da de skulle lansere den nye Taycan Cross Turismo. Formålet var å skape oppmerksomhet, interesse og aktivering.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Learn more about our privacy policy and cookies and how to refuse them here.OkRefuse third party non functional cookies.Privacy policy and cookies