Inspirasjon – Underholdnings- og mediebransjen
Utendørsreklame gir annonsørene muligheten til å nå ut på en effektiv måte uten å være påtrengende eller virke forstyrrende. Vi har samlet kampanjer som har skapt sterk merkevarekjennskap med rask og bred rekkevidde over hele landet. Både kampanjer som har brukt smart teknologi og de digitale mulighetene til å skape ekstra relevans gjennom å interagere med utvalgte målgrupper, og kampanjer med en imponerende wow-faktor som har overrasket publikum.
Avisa Oslo
Trykk på playikonet for å se hvordan Avisa Oslo med en dynamisk kampanje tok ut nyheter i sanntid over Oslo i 2021.
Les mer om kampanjen her.
Astrup Fearnley
Discovery
Disney
Trykk på playikonet for å se hvordan Disney tok ut budskapet sitt om Encanto før advent i 2021.
Trykk på playikonet for å se hvordan Disney tok ut budskapet sitt om The Falcon - Day & Night i 2021.
HBO
Trykk på playikonet for å se hvordan HBO Max tok ut budskapet om Matrix vinteren 2022.
Henie Onstad
Trykk på playikonet for å se hvordan Henie Onstad tok ut budskapet sitt vinteren 2022.
Her kan du lese mer om kampanjen, som var et samarbeid med Clear Channel.
National Geographic
Trykk på playikonet for å se hvordan det så ut da National Geographic tok ut budskapet sitt sensommeren 2022.
Propeller Recording
Trykk på playikonet for å se hvordan Propeller Recording tok ut budskapet om HIGHASAKITEs album vinteren 2022.
Scenekvelder
SF Norge
Trykk på playikonet for å se budskapet om Batman fra våren 2022.
Trykk på playikonet for å se budskapet om Lange flate ballær fra våren 2022.
Sony Pictures
TV2
Her kan du lese om hvordan TV2 og Clear Channel gir reisende på fem av landets flyplasser nyhetsoppdateringer.