
Inspirasjon – Kosmetikkbransjen
Utendørsreklame gir annonsørene muligheten til å nå ut på en effektiv måte uten å være påtrengende eller virke forstyrrende. Vi har samlet kampanjer som har skapt sterk merkevarekjennskap med rask og bred rekkevidde over hele landet. Både kampanjer som har brukt smart teknologi og de digitale mulighetene til å skape ekstra relevans gjennom å interagere med utvalgte målgrupper, og kampanjer med en imponerende wow-faktor som har overrasket publikum.
The Body Shop




Christian Dior

























Good for me




Gucci




Linda JC




L'Oréal, Lancôme, Biotherm, Vichy, Valentino, Cerave (L'Oréal)


























Lyko










Trykk på playikonet og se hvordan det så ut da Lyko tok over Oslo i august 2022.
Lyko tok over trikkestoppet ved Aker Brygge og benyttet muligheten til å stille ut deler av sitt sortiment, noe som vekket oppmerksomhet blant målgruppene.










På en av Oslos mest trafikkerte t-banestasjoner tok Lyko over et område der publikum kunne følge en make up artist/kunstner som skapte et kunstverk, kun med Lykos produkter.












Jordan (Orkla)




Rituals




Weleda



