Vi har årets beste medieselger
5/11-21
Torsdag ettermiddag gikk Martine Westvik, Major Client Manager i Clear Channel, av med den ærefulle prisen «Årets beste medieselger».
Vinneren ble kåret under årets Mediekonferanse av Mediaforum i samarbeid med Mediebyråforeningen og Kampanje. Juryens begrunnelse var:
«Årets vinner har en brennende lidenskap for bransjen og mediefaget. Personen baserer sine anbefalinger på relevant innsikt, og strekker seg langt for å imøtekomme kundenes behov. Vedkommende beskrives som en sparringspartner som er særlig god i skjæringspunktet mellom byrå og annonsør. Vedkommende har en dyptgående forståelse for mediemiksen og har tatt en stor ambassadørrolle for sin mediekanal.»
– Å vinne denne prisen betyr veldig mye for meg! Det er en bekreftelse på at jobben jeg gjør inn mot kundene og byråene blir godt mottatt, forteller prisvinneren.
Best sammen
Det er ingen hemmelighet at pandemien har vært hard for utendørskanalen. For Westvik betyr det derfor ekstra mye å vinne tittelen etter ett og halvt år med unntakstilstander, der relasjonen til kundene og kollegaene har vært ekstra betydningsfull og sårbar.
– Det er viktig for meg å presisere at det å være selger ikke er en enkeltmannsjobb. Vi selgere har et stort støtteapparat rundt oss som hver dag bidrar til å vi kan gjøre en god jobb ut mot kundene våre. Det er godt teamarbeid i Clear Channel som ligger til grunn for både vår og min suksess, sier Martine Westvik.
Foto: Eivor Eriksen/Kampanje
For mer informasjon, kontakt: