firmapoststarcom.no_snasamannen.jpg
Showcase

Kjenn varmen

Norsk Filmdistribusjon gikk helt nye veier da de lanserte filmen "Mannen fra Snåsa" i vinter. Publikum kunne kjenne varme når de la hendene sine på plakater på buss- og trikkeholdeplasser i Oslo og Trondheim. Den nyskapende kampanjen vakte stor oppmerksomhet i vinterkulden og er et godt eksempel på ny og kreativ bruk av teknologi.

Sanselig utendørsreklame i januarkulden

Kollektivreisende kunne oppleve varme adshels mens de venter på bussen eller trikken. Annonsøren ønsket at dette skulle oppfattes som en uventet og positiv gest, som samtidig pirret nysgjerrighet for filmen. Starcom stod for idéutvikling og medieløsning. Clear Channel sørget for å bygge inn varmeelementer i utvalgte adshels i hovedstaden.

Gjerstad spør alltid menneskene han hjelper om de «kjenner varmen». Denne undringen ville vi spille videre på. Det er modig av Norsk Filmdistribusjon, regissøren og hovedpersonen selv å gå for en slik kreativ løsning.

Lars Gunnar Lind, Media Planner i Starcom

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no