Røykfylte adshel

Kunde: Maarud
Mediebyrå: Starcom
Reklamebyrå: The Oslo Company

Maarud lanserte sin hotteste tortilla noensinne, i en nasjonal utendørskampanje i regi av The Oslo Company.

For at høstfrosne Oslo-beboere skulle få med seg dette, gjorde man litt ekstra ut av plasseringene i Torggata og på Bislett. For å underbygge hvor sterke tortillaene er kom det røyk ut av adshelene.

«Gøy å se at vi ikke trenger å bruke statister eller ringe alle vi kjenner, for å filme at folk stopper opp og snapper reklamen» sier Josephine Berentzen og Frank Undheim i The Oslo Company.

De retter også en stor takk til alle i Starcom og Clear Channel for strålende gjennomføring, og Ingrid Marstein i Maarud som gjorde dette mulig.

maarud-ulmende-utendors-1301.jpg
maarud-ulmende-utendors-1121.jpg
maarud-ulmende-utendors-131.jpg
maarud-ulmende-utendors-1201.jpg

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no