Trondheim lufthavn

Trondheim lufthavn er Norges tredje største flyplass, med direkteflygninger til 16 andre innenlandsflyplasser og nesten like mange internasjonale destinasjoner. Den viktigste ruten går til Oslo, med opptil 29 daglige avganger hver vei. Denne ruten er også Norges mest trafikkerte flyrute og blant de fem travleste i Europa, målt i antall passasjerer. Vanligvis reiser årlig over 4 millioner passasjerer til og fra flyplassen. Av disse oppgir 40% at reisen deres er jobbrelatert. Over 70% tilbringer mer enn en time på flyplassen, og nesten 60% er mellom 30 og 59 år gamle (Kilde: Avinor).

Digital Big Screen Domestic Arrival

I innenlandsterminalen på Trondheim lufthavn blir man som reisende som ankommer flyplassen møtt av Digital Big Screen Domestic Arrival, som er en iøynefallende skjerm med sentral plassering på flyplassen. Her når du både de som kommer til og de som kommer tilbake til Trøndelag. Med denne skjermen kan du oppnå høy impact med budskapet ditt.

picture4.jpg

Big Board Domestic Arrival

Når man som reisende ankommer Trondheim lufthavn med innenlandsfly, møtes man av en spektakulær flate. Ulike målgrupper passerer den ca 7 meter lange Big Board. Her har varemerker en riktig god muighet til å fange oppmerksomheten til de reisende med inspirerende budskap.

big-board-ii-domestic-arrival.jpg

Big Board International Arrival

Etter at man som reisende ankommer Trondheim lufthavn med utenlandsfly, kommer man til baggasjeområdet på Trondheim Lufthavn der man møtes man av en stor flate. Området er kjent for å være et sted der man oppholder seg en stund i vente på bagasje, noe som gir varemerker en god mulighet til å spre budskap til store målgrupper.

big-board-international-arrival.jpg

BREEZE NETWORK

Breeze utgjør et nettverk av 27 skjermer på hele Trondheim lufthavn, og på disse kan du kommunisere med alle passasjerer flere ganger i løpet av det som er starten eller avslutningen på reisene deres. Du kan velge mellom å rette kommunikasjonen ved å velge eksempelvis kun utenlandstrafikk eller avgangsområdet, eller å fokusere på de som reiser innenlands eller ankommer flyplassen. Skjermene er plassert nære gater, restauranter, mesaniner og bagasjebånd.

Breezenettverket finnes på alle landets seks største flyplasser. Dette nettverket av gode skjermer gir deg mulighet til å promotere varemerket ditt gjennom å vise samme budskap, eller eventuelt ulike, tilpassede budskap, på seks ulike flyplasser. Totalt består breezenettverket av 177 skjermer i hele landet.

trondheim8-scaled.jpg

Mega Banners Check in

Ved innsjekkingsområdet på Trondheim lufthavn møtes alle reisende av to veldig store bannere som er mer enn 16 meter brede og nesten tre meter høye. Dette er spektakulære bannere som passer for spennende budskap av alle typer. Med denne plasseringen når du alle som reiser fra flyplassen, både de som er på forretningsreise og de som reiser i privat sammenheng.

trondheim-mega-banner-checkin.jpg

Mega Banner Gate

Ved gate 33 til 36 på Trondheim lufthavn møtes alle reisende av fire store bannere. Dette er flotte bannere som passer for spennende budskap av alle typer, som treffer publikum når de hviler ved gaten, eller står i kø for å gå ombord i et fly. Med denne plasseringen når du både de som er på forretningsreise og de som reiser i privat sammenheng.

trondheim-mega-banner-gate-33-til-36-fire-stk.png

ENGAGE MARKETPLACE

På Trondheim lufthavn har du mulighet til å vise fram produkter og nå kundene på en engasjerende, personlig måte gjennom Engage Marketplace. Vi har mange inspirerende case å vise som eksempel, og du er velkommen til å ta kontakt for inspirasjon og tilpasning til din bedrifts behov.

img-3316-redigert-scaled.jpg

Mega Banner Carpark

På utsiden av Trondheim lufthavn møtes reisende av en iøynefallende banner i storformat. Banneret er perfekt for varemerker som vil synes stort og skape stor impact.

banner-p-hus-vaernes-e1464875011588.jpg

Mega Boards Carpark

På utsiden av Trondheim lufthavn møtes reisende på vei inn i parkeringshuset av to veldig store flater, som rammer inn inngangen og setter scenen. Disse flatene passer utmerket for varemerkebygging og store budskap.

mega-boards-carpark.jpg

Bilder fra Domestic Departure:

trondheim5-scaled.jpg

Kontakt

Karl-Ruben Evensen

Account Manager

Stig Forbregd

Account Manager

Dag Erik Bratvold Lindseth

International Key Account Manager

Anita Pedersen

International Key Account Manager

Gro Nundal

Account Manager

Finn Espen Lønseth-Sageng

Head of Airport Media

Spørsmål

Ring oss på 22 02 34 00 send en epost til post@clearchannel.no

Last ned generell prisliste

Relaterte produkter

Adshel Flex

Utform din egen pakke – akkurat slik du ønsker den

Backside Bus

Stort format på baksiden av busser i Oslo, Akershus og Stavanger

Billboard Metro

Store billboards på de mest besøkte t-banestasjonene i Oslo

Create Engage

Arena med mulighet for lanseringer, sampling, promotering og events

Longside Tram Oslo

Avlangt og stort format under vinduet på førersiden av trikk i Oslo

Play Adshel Metro

Digitale Adshel på t-banestasjonene i Oslo - dekker 12 stasjoner

Play Adshel Oslo

Digitale Adshel på de beste lokasjonene i Oslo - 20 kjøpesenter og 12 t-banestasjoner i Oslo

Station Domination

Dominer Nationaltheatret t-banestasjon med 600m2 folie og 19 Adshels eller dominer Jernbanetorget t-banestasjon!

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no