Stavanger lufthavn
Stavanger lufthavn ligger strategisk plassert sentralt i Rogaland, med korte avstander til store befolkningssentra og konsentrasjoner av arbeidsplasser. Stavanger lufthavn har en meget høy andel businessreisende innenfor oljesektoren. Fra flyplassen går det direktefly til nesten 20 ulike destinasjoner i Europa og ni ulike destinasjoner i Norge. I tillegg kan man reise med charterfly til ni ulike destinasjoner utenlands herfra. I 2022 hadde flyplassen 3,6 millioner reisende. 43% av de reisende oppgir at reisen deres er jobbrelatert. Her er 60% av de reisende mellom 30 og 59 år gamle, og naturlig nok for regionen oppgir nesten 50% av de reisende at reisen deres på en eller annen måte er relatert til olje- og gassindustrien (Kilde: Avinor).
DIGITAL BIG SCREEN CHECK IN
I innsjekkingsområdet på Stavanger lufthavn møtes alle reisende av en spektakulær skjerm på over 20 kvadratmeter. Denne skjermen gir varemerket ditt muligheten til å dominere inntrykket hos reisende i det de ankommer flyplassen.
Megaboard Check In Area
I innsjekkingsområdet på Stavanger lufthavn møtes alle reisende av en spektakulær flate. Megaboard Check In Area gir varemerket ditt muligheten til å dominere inntrykket hos reisende i det de ankommer flyplassen, og passer godt i kombinasjon med Digital Big Screen Check In. Et budskap på en kombinasjon av disse to gir særdeles gode muligheter for impact.
DIGITAL BIG SCREEN ARRIVAL
På vei fra gaten til bagasjebåndene møtes alle som ankommer Stavanger lufthavn med fly av en spektakulær skjerm. Digital Big Screen Arrival Stavanger kan sette varemerket ditt på agendaen hos de ankommende innbyggerne og gjestene i regionen. Om du kombinerer Digital Big Screen Arrival Stavanger med breezenettverket vil varemerket ditt kunne domninere hele ankomstdelen av flyplassen. Digital Big Screen Arrival Stavanger er sentralt plassert rett før bagagebåndene, der 66% av alle reisende i snitt buker mer enn 15 minutter mens de venter på bagasjen sin.
BREEZE NETWORK
Breeze utgjør et nettverk av 27 skjermer på hele Stavanger lufthavn, og på disse kan du kommunisere med alle passasjerer flere ganger i løpet av det som er starten eller avslutningen på reisene deres. Du kan velge mellom å rette kommunikasjonen ved å velge eksempelvis kun utenlandsterminalen eller avgangsområdet, eller å fokusere på de som reiser innenlands eller ankommer flyplassen. Skjermene er plassert nære gater, restauranter, mesaniner og bagasjebånd.
Breezenettverket finnes på alle landets seks største flyplasser. Dette nettverket av gode skjermer gir deg mulighet til å promotere varemerket ditt gjennom å vise samme budskap, eller eventuelt ulike, tilpassede budskap, på seks ulike flyplasser. Totalt består breezenettverket av 177 skjermer i hele landet.
BIG BOARD AIRPORT EXIT
Utenfor flyplassen har du mulighet til å annonsere på en iøynefallende flate som tiltrekker seg oppmerksomhet i all slags vær. Plasseringen av reklameflaten er svært god, da du med annonsering her når både de som nettopp har ankommet flyplassen og er på vei ut i regionen, de som skal ut og reise, i tillegg til de som følger noen, skal møte eller hente noen på flyplassen.
Play Billboard Arrival International
I ankomsthallen for utenlandsreiser rett ved bagasjebåndene møtes alle som ankommer Stavanger lufthavn fra utlandet av en spektakulær skjerm. Med sin bredde på 3,6 meter og høyde på over 2 meter kan Play Billboard Arrival International sette varemerket ditt på agendaen hos de ankommende innbyggerne og gjestene i regionen. Om du kombinerer Play Billboard Arrival International med Digital Big Screen Arrival Stavanger og breezenettverket vil varemerket ditt kunne domninere hele ankomstdelen av flyplassen og treffe de tilreisende fra resten av landet og verden. Play Billboard Arrival International er sentralt plassert ved bagagebåndene, der 66% av alle reisende i snitt buker mer enn 15 minutter mens de venter på bagasjen sin.
Spectacular Inside Departure
I avgangsområdet på Stavanger lufthavn møtes de reisende av en spektakulær flate. Flatens bredde på cirka 2,8 meter og en høyde på cirka 2,6 meter gjør at budskap her enkelt når ut til avreisende innbyggere, gjester, besøkende og turister, noe som gjør flaten perfekt for impactkampanjer. Om du kombinerer Spectacular Inside Departure med Megaboad Check In Area og breezenettverket vil varemerket ditt kunne dominere hele avreisedelen av flyplassen og treffe de avreisende passasjerende før de forlater regionen og gir seg ut i landet eller resten av verden. Med Spectacular Inside Departure får du en unik mulighet til å sette varemerket ditt top of mind hos flyplassens mange reisende og ansatte.
Kontakt
Vil du vite mer om hvordan du kan styrke merkevaren din ved å synes på flyplassene? Ta kontakt i dag, så hjelper vi deg.
Gro Nundal
Tonje Gustavsen
Stig Forbregd
Finn Espen Lønseth-Sageng
Relaterte produkter
Bergen lufthavn
Statiske og Digitale flater
Bodø lufthavn
Statiske og Digitale flater
Create Engage
Arena med mulighet for lanseringer, sampling, promotering og events
Oslo lufthavn
Statiske og Digitale flater
Produktbeskrivelser Oslo Lufthavn
Statiske og Digitale flater
Reach an affluent audience at the Nordic airports
Statiske og Digitale flater
Stavanger lufthavn
Statiske og Digitale flater
Tromsø lufthavn
Statiske og Digitale flater
Trondheim lufthavn
Statiske og Digitale flater