
Play Tram
Oppnå høy impact med kampanjer på digitale premiumflater på de nyeste trikkene som ruller gjennom Oslo.
Med Play Tram kan varemerker kommunisere sine budskap på 12 digitale skjermer i hver av de nye trikkene. Dette gir et godt utgangspunkt for å oppnå god oppmerksomhet med et repetetivt budskap kommunisert med høy frekvens.
Play Tram er et eksklusivt produkt med mulighet til å bytte budskap, tilpasse innhold og oppdatere i sanntid med dynamiske kampanjer. De digitale skjermene skaper mulighet for å skreddersy innholdet i nåtid slik at budskapet kan tilpasses målgruppen.
I snitt oppholder reisende seg 8 minutter på trikken*. Den lange eksponeringstiden skaper et godt grunnlag for å påvirke publikum både gjennom enkle og mer komplekse budskap, samt for å kommunisere til målgruppen når de har tid til å ta budskapet til seg.
Antallet nye trikker vil øke i takt med at nye trikker rulles ut i aktiv trafikk.
*=Kilde: Data fra Ruter.


Relaterte produkter
Bergen lufthavn
Bodø lufthavn
Oslo lufthavn
Play Adshel Mall
Digitale Adshel i de største kjøpesentrene i Norge
Play Adshel Metro
Digitale Adshel på t-banestasjonene i Oslo - dekker 17 stasjoner
Play Adshel National
Digitale Adshel med synlighet i hele Norge
Play Adshel Oslo
Digitale adshel på de beste lokasjonene i Oslo - Mer enn 20 store kjøpesenter og 17 t-banestasjoner
Play Billboard & Spectacular
Storskjermer på t-banestasjoner og Byporten i Oslo, på Lagunen i Bergen og på torget i Trondheim.
Play Flex
Skreddersydde digitale kampanjer
Play Tram
Høy impact med digitale premiumflater på Oslos nyeste trikker