play-tram-mockup.png
play-tram-mockup.png

Play Tram

Oppnå høy impact med kampanjer på digitale premiumflater på de nyeste trikkene som ruller gjennom Oslo.

Med Play Tram kan varemerker kommunisere sine budskap på 12 digitale skjermer i hver av de nye trikkene. Dette gir et godt utgangspunkt for å oppnå god oppmerksomhet med et repetetivt budskap kommunisert med høy frekvens.

Play Tram er et eksklusivt produkt med mulighet til å bytte budskap, tilpasse innhold og oppdatere i sanntid med dynamiske kampanjer. De digitale skjermene skaper mulighet for å skreddersy innholdet i nåtid slik at budskapet kan tilpasses målgruppen.

I snitt oppholder reisende seg 8 minutter på trikken*. Den lange eksponeringstiden skaper et godt grunnlag for å påvirke publikum både gjennom enkle og mer komplekse budskap, samt for å kommunisere til målgruppen når de har tid til å ta budskapet til seg.

Antallet nye trikker vil øke i takt med at nye trikker rulles ut i aktiv trafikk.

*=Kilde: Data fra Ruter.

Spesifikasjoner
Play Tram

Spørsmål

Ring oss på 22 02 34 00 send en epost til post@clearchannel.no

Last ned generell prisliste

Relaterte produkter

Play Adshel Metro

Digitale Adshel på t-banestasjonene i Oslo - dekker 17 stasjoner

Play Adshel Oslo

Digitale adshel på de beste lokasjonene i Oslo - Mer enn 20 store kjøpesenter og 17 t-banestasjoner

Play Billboard & Spectacular

Billboards og Spectaculars på t-banestasjoner og på Byporten i Oslo, på Lagunen i Bergen, på Trondheim Torg og på City Lade i Trondheim.

Play Mall

Digitale skjermer i de største kjøpesentrene i Norge

Play Tram

Høy impact med digitale premiumflater på Oslos nyeste trikker

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no