Play Mall

Nå kundene på de mest traffikerte kjøpesentrene, når kundene er mottagelige for reklamebudskap og nære kjøpsbeslutningen. Play Mall omfatter digitale skjermer på de største kjøpesentrene i Norge. Du kan bruke levende bilder, online data mm. Du står fritt til å velge om du vil kjøpe Play fleksibelt per kontakt (CPM) eller som ukeskampanjer.

Play er et eksklusivt produkt med mulighet til å bytte budskap, tilpasse innhold og oppdatere i sanntid med dynamiske kampanjer.

Play Mall L

VAC

3 410 000

Flater (ca.)

414

Dekning

25 %

Frekvens

3

Uker

1

Play Mall M

VAC

1 705 000

Flater (ca.)

414

Dekning

19 %

Frekvens

2

Uker

1

Spesifikasjoner
Play Mall

Spørsmål

Ring oss på 22 02 34 00 send en epost til post@clearchannel.no

Last ned generell prisliste

Relaterte produkter

Play Adshel Metro

Digitale Adshel på t-banestasjonene i Oslo - dekker 17 stasjoner

Play Adshel Oslo

Digitale adshel på de beste lokasjonene i Oslo - Mer enn 20 store kjøpesenter og 17 t-banestasjoner

Play Billboard Big City

Storskjermer på t-banestasjoner og Byporten i Oslo, på Lagunen i Bergen og på torget i Trondheim.

Play Mall

Digitale skjermer i de største kjøpesentrene i Norge

Play Tram

Høy impact med digitale premiumflater på Oslos nyeste trikker

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no