Bergen lufthavn
Bergen lufthavn er Norges nest største lufthavn og ligger sentralt plassert på vestlandet. I 2022 hadde Bergen lufthavn 6 millioner reisende*. Fra flyplassen når de reisende andre destinasjoner i Norge og ulike destinasjoner rundt i verden. 41% av passasjerene på Bergen lufthavn er forretningsreisende, og over 70% av passasjerene tilbringer mer enn en time på flyplassen. Mer enn 60% av de reisende er mellom 30 og 59 år gamle, og 33% sier at reisen deres er relatert til olje- og gassindustrien (Kilde: Avinor).
*Kilde: Avinor.
Digital Big Screen Check In
I innsjekkingsområdet på Bergen lufthavn tilbyr vi flere samkjørte, store skjermer. Velger du å vise kampanjen din her kan budskapet nå ut til alle som reiser fra flyplassen.
Digital Big Screen After Security
Etter sikkerhetskontrollen på Bergen lufthavn møtes man av fire store skjermer, alle godt synlige. Dette nettverket av skjermer når alle som reiser fra flyplassen.
Digital Big Screen International Departure
I avgangshallen på den internasjonale delen av flyplassen kan du nå de som reiser direkte fra Bergen til utlandet. Her beveger det seg i en normal vinteruke mer enn 35.000 unike passasjerer hver uke.
Digital Big Screen International Arrival Escalator
Digital Big Screen International Arrival Escalator er plassert ved rulletrappen i ankomstdelen av utenlandsterminalen på Bergen lufthavn. Dette er en stor, iøynefallende skjerm som reisende mottas av når de står i rulletrappen på vei ned til taxfree-området. Alle som ankommer Bergen lufthavn fra utlandet møtes av denne skjermen. Med denne kan du promotere selskapet ditt for reisende som nettopp har tilbrakt kortere eller lengre tid utenlands.
Digital Big Screen Domestic Arrival Escalator
Digital Big Screen Domestic Arrival Escalator er plassert ved rulletrappen i ankomstdelen av innenlandsterminalen på Bergen lufthavn. Dette er en stor, iøynefallende skjerm som reisende mottas av når de står i rulletrappen på vei ned til bagasjebåndene.
Digital Big Screen Domestic Arrival
Med Digital Big Screen Domestic Arrival kan du nå alle reisende som kommer til Bergen lufthavn fra andre flyplasser i Norge. Denne skjermen er den siste skjermen reisende ser før de forlater flyplassen med buss, taxi eller bil.
Breeze
Breeze utgjør et nettverk av 30 skjermer på hele Bergen lufthavn, og på disse kan du kommunisere med alle passasjerer flere ganger i løpet av det som er starten eller avslutningen på reisene deres. Du kan velge mellom å rette kommunikasjonen ved å velge eksempelvis kun utenlandstrafikk eller avgangsområdet, eller å fokusere på de som reiser innenlands eller ankommer flyplassen. Skjermene er plassert nære gater, restauranter, mesaniner og bagasjebånd.
Breezenettverket finnes på alle landets seks største flyplasser. Dette nettverket av gode skjermer gir deg mulighet til å promotere varemerket ditt gjennom å vise samme budskap, eller eventuelt ulike, tilpassede budskap, på seks ulike flyplasser. Totalt består breezenettverket av 177 skjermer i hele landet.
Engage Marketplace Domestic Arrival
I ankomsthallen på Bergen lufthavn har du mulighet til å vise fram produkter og nå kundene på en engasjerende, personlig måte gjennom Engage Marketplace Domestic Arrival. Vi har mange inspirerende case å vise som eksempel, og du er velkommen til å ta kontakt for inspirasjon og tilpasning til din bedrifts behov.
Kontakt
Vil du vite mer om hvordan du kan styrke merkevaren din ved å synes på flyplassene? Ta kontakt i dag, så hjelper vi deg.
Gro Nundal
Stig Forbregd
Tonje Gustavsen
Finn Espen Lønseth-Sageng
Relaterte produkter
Bergen lufthavn
Statiske og Digitale flater
Bodø lufthavn
Statiske og Digitale flater
Create Engage
Arena med mulighet for lanseringer, sampling, promotering og events
Oslo lufthavn
Statiske og Digitale flater
Produktbeskrivelser Oslo Lufthavn
Statiske og Digitale flater
Reach an affluent audience at the Nordic airports
Statiske og Digitale flater
Stavanger lufthavn
Statiske og Digitale flater
Tromsø lufthavn
Statiske og Digitale flater
Trondheim lufthavn
Statiske og Digitale flater