Dynamisk med TV2 Sumo

Tid og sted er grunnleggende parametre for hvor effektiv en digital utendørskampanje blir.  I tillegg finnes det enda mer detaljerte og spennende variabler som vær, trafikk og trender på Google og Twitter for å nevne noen eksempler.

TV2 Sumos nye kampanje er værstyrt og dynamisk, med forskjellige budskap tilpasset faktorer som solnedgang og snømengde.

Den værstyrte dataen hentes fra Yr.no, og materiellet kjøres som en enkel HTML-løsning direkte inn på skjermene våre, der budskap som «Solen har gått ned i Oslo… men den skinner i 49 timer til på TV2 Sumo» eller ved snøfall “Det er 0,7 cm snø i Oslo i dag… men det er 23 meter snø på TV2 Sumo”.

– Det er alltid gøy å kunne bruke teknologi til å utfolde seg kreativt, og vi elsker at Clear Channel gjør ting som dette så tilgjengelig og enkelt å gjennomføre, sier Per Moe og Sollin Sæle i reklamebyrået Anti.

Mari A. Øverland i RED legger til:

– Vi har trua på at værstyrte boards vil være med å øke relevansen og oppmerksomheten til budskapet.

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no