Dagligvarekonseptet

Dagligvarekonseptet (DVK) er skreddersydd med reklameflater i nær tilknytning til dagligvarebutikkene, og har som hovedmål å bidra til å øke salget og bygge sterkere kundelojalitet. Vi vet at det å påvirke kunden tett på kjøpssituasjonen er svært effektivt. Derfor setter vi inn en helsidesannonse  i Dagligvarehandelen fire uker før kampanjestart, der vi oppfordrer kjøpmenn til å bestille inn ekstra mye av kampanjeproduktet, slik at de også er godt forberedt på etterspørselen og muligheten som kommer.

cc-trondheim-2023-49-of-53-5-scaled-e1707229201902.jpg

Antall dagligvarebutikker innenfor 500 meter

750

VAC

10.500.000

Dekning i byer med over 50.000 innbyggere

65%

Andel av dagligvareomsetningen i nedslagsfeltet

50%

Hvorfor dagligvarekonseptet?

  • Skreddersydd pakke med statiske og digitale reklameflater plassert i umiddelbar nærhet av dagligvarebutikker.

 

  • Nasjonaldekning med ekstra trykk i Stor-Oslo.

 

  • Muligheten til å påvirke forbrukeren tett opptil kjøpssituasjonen og kjøpsøyeblikket.
premium-munkholm-e1707385949164.png

Helside "dagligvarehandelen"

Som en del av vårt dagligvarekonsept, tilbyr vi en helside i Dagligvarehandelen fire uker før kampanjestart.

 

Dagligvarehandelen er en ledende ukeavis for dagligvare-, kiosk- og bensinstasjon-bransjen i Norge.

 

Avisen har en imponerende dekningsgrad på 94 % i norsk dagligvarehandel. Den er en viktig informasjonskilde og har stor innflytelse blant både forbrukere og aktører i bransjen.

 

I helsiden oppfordres kjøpmenn til å legge inn større bestillinger på det aktuelle kampanjeproduktet.

dvk-png.png

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no