
Ny byråkonkurranse fra Clear Channel – etablerte byråer kjemper mot kreative studenter.
Kreative krefter kan vinne reklameplass til en verdi av nesten to millioner kroner til en veldedig organisasjon som fortjener mer oppmerksomhet og synlighet i julegave.
Clear Channel gjør i år en vri på sin årlige utdeling av reklameplass til en veldedig organisasjon, og inviterer til en kreativ konkurranse hvor både studenter og byråer, innenfor reklame, media, PR og kommunikasjon, kan delta.
– Vi jobber daglig tett med kreatører og ser at det er en enorm kreativitet der ute. Med denne konkurransen ønsker vi å inspirere og løfte kreativ og innovativ DOOH som i tillegg bidrar til en god sak. Her kan man som kreativt team i både byrå og som student konkurrere om å gi bort en julegave som betyr noe for de lokale heltene der ute, som hver dag jobber for sin hjertesak i Norge, sier Peder Normann Aarum, Head of Marketing & Create i Clear Channel.
Vinneren av konkurransen blir juryert av en rekke prestisjetunge medlemmer fra reklame- og mediebransjen. Christine Calvert fra Høyskolen Kristiania, Nina Gade Tenvik fra Kampanje, Kjersti Nesbakk fra MediaCom, Christoffer Stenholt fra We Are Live og Magdalena Kamøy i Trigger vil kåre teamet som vinner ett år gratis reklameplass fra Clear Channel for en veldedig organisasjon.
Les mer om konkurransen, vilkår og tidsfrister her.