guccistill-scaled.jpg
Aktuelt / Digitalt, Flyplass og Nyheter

Europas største digitale kube lanseres på Oslo Lufthavn

8/2-22
Clear Channel lanserer i disse dager Europas største digitale kube "The Fame" på Oslo Lufthavn. Kuben består av fire digitale skjermer som hver utgjør 14 kvm, og til sammen hele 56 kvm. Dette gir annonsørene enormt stor synlighet på premium flater.

I kombinasjonene med de andre produktene i innsjekkingsområdet, vil dette gi annonsørene mulighet til å møte de reisende med store impact-flater, både analoge og digitale, fra første minutt på deres reise. Snittiden for en reisende på Oslo Lufthavn er to timer. Bryter vi dette ned, ser vi at en av områdene det brukes mest tid på er innsjekkingsområdet.

Det er med stor entusiasme vi lanserer dette fantastiske produktet. Vi har valgt å gi premium merkevarer bransjeeksklusivitet, og det vil være mulighet for å kjøpe lengre kampanjeperioder. I tillegg vil det kun være fire annonsører på kuben av gangen, noe som vil gi merkevarene en høy synlighet. "The Fame" kunne ikke bli lansert på et bedre tidspunkt og vi ser med glede at etterspørselen for flyplassreklame virkelig har tatt seg opp.

Finn Espen Lønseth-Sageng, Head of Airport Media

Pilene peker oppover

I tråd med signalene rundt en gjenåpning av Norge, og resten av verden, er det ikke bare reiseaktørene som ser en økt etterspørsel. De siste ukene har vi sett en stor etterspørsel fra annonsørene som ønsker å skru opp synligheten på Norges seks største flyplasser. Mange av de mest populære analoge flatene er allerede utsolgt for året, men vi har fremdeles en rekke digitale muligheter. Vinterferie, påske og ikke minst sommerferien er høysesong for flyplassreklame, så ikke nøl med å ta kontakt dersom din merkevare ønsker å se på mulighetene.

Kontakt

Finn Espen Lønseth-Sageng

Head of Airport Media

Filmen over er en illustrasjon for hvordan produktet kommer til å se ut. 

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no